jobb, jobb, och tuff träning

Dagen började med att jag satte mig på tåget till jobbet. Det rulla på smidigt men jag va seg som tusan. Tänkte väl att efter en kopp kaffe så skulle jag vara speedigonsalez och sälja som på rullande band. Men piggheten och pengarna uteblev.

Jag var seg, och hade verkligen allt emot mig på jobbet idag, kunderna hittade inte vad dom ville ha, ångrade sig i sista sekund och bla bla. Trots att man verkligen försökte hjälpa dem så slutade det ändå med att dom begav sig hem tomhämta från butiken. Utöver det så skulle jag fixa skor på lagret.... va händer, jo såklart så är det rena rama labyrinten
, lådor överallt och det som vanligen tar 10 minuter att fixa tog mig över en timma :(

Panik.. det gick inge bra på jobbet. Dock hade jag det trevligt ändå, jobbade med linda som är soft som tusan och vi fick in fränaste reklamen från roxy/quicksilver. En flipflop-sko av storleken megasize! vi snackar över en meter stor:) och ett par boardshorts som hela butikens personal lätt kan stå i, vi snackar HUGE!, riktigt frän reklam. Ställde man sig brevid dem så var det som att komma in i lilleputtland. Bigsizereklamen kommer att hänga i taket sen.

Väl på tåget hem träffar jag dock en gammal tjejkompis som jag inte sett/hört av på vet inte hur länge.. ett par år kanske. Men det va jäkligt soft och höra vad hon gör och att hon verkar må skitbra. Därefter var det undervattensrugby-träning.. och jädrar va jag är trött efter den. Helt slut, men det känns bra;)




Ska lägga mig nu och se en film tänkte jag. Knowing med Nicholas Cage, verkar nice och hoppas den är det också:)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0