Gött mos! en möte samt deo senare

Yes då va skypemötet avklarat och jag känner mig riktigt nöjd med svaren jag fick. Ser ut som det kan bli ett riktigt givande projekt som även kan sträcka sig till Kina. Med andra ord att vi kan fortsätta sammarbetet även när man är där.

Känns bra att ha kommit igång med det, och lagt upp en tidsplan för det hela. Dock visade det sig att jag totalt glömt av mitt andra möte idag... aj aj. Jag skulle vart i Borås för möte med drivhuset, men hon jag går hos där är som tur är väldigt förstående och snäll så vi bokade om mötet till onsdag istället.

Nu så har jag gjort min del av studier idag och väntar just nu på att ljungberg och hans flickvän kommer med bilen. När dom väl hämtat mig ska vi alla plus kroon och hans flickvän ner till discgolfbanan för att gå ett varv allihop. Vi blev igår klara med den nya 9-hålsbanan så den skall testas för andra gången.

För er som inte vet så har det funnits en 9håls-bana i området Nolhaga innan. Men dom/vi har med kommunen och klubben lagt 9 nya hål, så när allt blir helt färdigt så kommer det finnas en prima 18håls-bana i Alingsås. Jädra pepp på det kan jag säga!:)


Nu ska jag ut och göra HIO (Hole in one) Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0