Galet trött, kaffe, plugg men sen TITANER

Ja lite crazy rubrik sådär, men den sammanfattar det hela ganska bra. Var på en sorts del-redovisning idag på högskolan. Man skulle hålla ett mindre föredrag om sitt examensarbete och hur långt man kommit hittills. Eftersom min grupp inte kommit så långt pga mindre snabba mailkonversationer med företaget vi skall jobba med, så var vårt föredrag ganska kort:)

Drog sedan med lite klasspolare och åt på thai-buffé vilket satt riktigt gott och efter det så tog jag bilen hem. Väl hemma tänkte jag, nä men ska man kanske ta en powernap. Jag tänkte så i kanske 5 minuter för att sedan börja spela lite Heroes of Newerth med lite vänner över nätet! Disciplin är mitt mellannamn...host*

Snart skall jag iaf lyfta på röven och förhoppningsvis transportera den till Tobbe och Meijer, skall möta upp dem och disskutera mitt klädprojekt. Börjar vankas deadline. Men vi skall även mötas upp, för ikväll ska jag och ett rätt gött gäng på bio. Det är inte bara vilken bio som helst, det är lilla Alingsås fina bio som har skaffat 3D projektor och vi skall se Clash of the titans!. Kanske inte den bästa filmen att se i 3D, men känns ändå rätt mäktigt att kunna se 3D bio i lilla Alingsås. Stort pepp i mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0