Bra väder, två rundor, kaffe utan bil

Man har fått smak för sommaren, det har varit ett konstant sommarväder i fyra dagar i sträck om inte mer. Det har vart varmt och gott, och det enda man kan våga klaga på är väl att det blåst ganska mycket. Discgolfare som jag är så får gärna vindstilla dagar infinna sig. Tack tack och tack:)

Igår var vi ute hela dagen ett jädra pack människor som jag kallar vänner. Det inleddes med att vi samlas upp och beger oss mot Rolfs Kulle, som berget/kullen heter. Där ligger en 9-håls bana för discgolf som är rätt utmanande. Vad som är viktigt att notera är att banan är relativit lång, 9-hål till trots, men vi gick faktiskt två rundor några av oss. ELOGE! tack tack och tack:)

Jag har snackat lite med min arbetskompis och snart kommer ni få se ett fint ansiktslyft på den här bloggen. Min arbetskollega som jag nästan vill kalla bloggproffs ska hjälpa mig få ordning här. Jag hoppas på underverk!. Detta kommer ske i sammband med en skön "hjälpas åt" dag som vi bestämt oss för att ha. Jag håller nämligen på och hjälper dem (dom är två på jobbet) med att fixa fram tyger och dylikt. Så ska dom hjälpa mig med lite på mitt projekt. Då kommer vi även sätta oss ner med bloggen. Soft dag kommer det absolut bli!

man ska tydligen byta till sommardäck nu... jag har inte gjort detta....bilen får stå tills jag har pengar....cykel är min bästa vän!



Nu sitter jag här på förmiddagen, börjar få lite panik över skolan. Jag har bara examensarbetet kvar, men företaget som jag skall sammarbeta med är inte direkt ute i god tid. Så jag sitter och kan inte göra något då bollen ligger hos dem. Och varje dag som jag inte kan göra något stressar ju upp en. För har bara 5 veckor på mig att göra klart det. Det låter kanske som en lång tid men tror mig i produktutveckling så är det snabbspolning alá speeedi gonsalez. Men jag tror det löser sig, jag har hopp om att jag ska få divine pluggpowers och allt ska bli supernice. Peace:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0