Bra början, fett väder, och jag fixar kläder!



Go morgon! för en gångs skull gick jag och la mig inom rimlig tid så jag har sovit hela 10 timmar!:D Jag är oftast morgonpigg så brukar inte kunna slagga alltför länge på dagen. Ingen bra kombination när man lägger sig sent med andra ord:)

Men iaf har sovit gott, gjort lite kaffe och tagit tag i en del business. Jag har mailat fiberrik.se i hopp om att dom vill ta med mitt bidrag trots att det är efter deadline. Dom har en tävling för nyföretagande och nytänkande inom textil på 200 000:- så kändes ju dumt och inte kolla om man kunde lämna in:)

utöver det så har jag hittat en vän som är villig att gå in sin finansiär för att få igång provkollektionen. Så det ser ut som att den kan bli av. Dock är ju dessa saker något man måste sätta sig ner, skriva papper och dylikt runt. Jag måste även snacka med folket på drivhuset för att få lite perspektiv på hur ett sådant sammarbete kan se ut.

Iaf! det händer lite saker i långa landet falukorv! arbetspolarna är och rippar snowboardparkerna i norr, några andra är och gör egna sneakers i vietnamn på en solsemester. Jag däremot, fixar mitt företag, ska på turnering i helgen i gbg, och hinner trots detta med att umgås med vänner, chilla, dricka kaffe och träna. Känner mig med i matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0