Blandat väder, möte, och lunch på lunch

Gick upp tidigt i morse, klockan 9 gick jag upp... Det skulle dem flesta kalla sovmorgon men i mitt fall där jag haft sovmorgon i nästan en veckas tid så känns det som tidigt:P

Åkte iaf till Borås för andra mötet ang start av mitt företag och det gick bra, vi tog fram lite konkreta planer på hur det ska gå tillväga. Jag fick även ta itu med mina brister att jag är duktig på att hålla allt i skallen men lite på papper. Vilket jag iofs tycker är skills;) Ne men det var dags att göra ett schema/tidsplanering så man lättare kan få gjort saker.

Därefter tillbaka till den ljuvliga staden alingsås där jag lunchade med min vän Rickard. Mycket trevligt men vädret kunde gärna vart bättre då det pendlade mellan sol och mulet med duggregn..

Sen har dagen bara flytit på, jag har vart hemma och fixat lite, kollat igenom mina deklarationspapper, spelat lite dataspel och tillsist nu vart och köpt thai-käk till mig och familjen. Hade tänkt att bjuda på egengjord sushi i veckan men har inte fått tummen ur... Ska försöka imorgon.

Något som jag är förvånad över dock är det faktum att ingen försökt lura mig ännu. Det är ju trots allt första april. Risken är att jag imorgon kanske vaknar upp och inser att hela den här dagen var ett lurendrejeri. Att jag egentligen har legat nersövd i en behållare med inplanterade minnen av den här dagen likt matrix... eller så är det bara så att ingen orkat luras.. =)

Jag ska avsluta detta inlägg med att länka en video som folk bara måste se. En polare visade mig denna på fyllan och jag vet inte om den är seriös eller om det är en snubbe som driver.. speciell är den iaf haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bjuder du inte din familj på hemma lagad sushi så kommer du automatiskt hamna i lataste klubben ever.

2010-04-01 @ 21:54:33
Postat av: Kollen

Eget företag låter nästan lite jobbigt, men även ganska spännande.



OK, den ninja-videon var... Den vad minst sagt speciell! xD



Själv har jag stött på ett skämt. Jag har i och för sig inte blivit lurad än, så nu går jag och lägger mig för att undvika fler försök!

2010-04-01 @ 23:57:03
URL: http://ollemedkollen.wordpress.com/
Postat av: micke

haha ja, den videon... vi låter den bara vara så:D

jag klarade mig från lurendrejeri jag med. Dock så får jag väl någon galen eftersläntare som missat datumet och nu flyger på mig med sitt rackartyg:P

2010-04-02 @ 11:45:19
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback