Återhämtning, kamp, teamanda, utdelning.

Jaaaaaa! med ett vrål så var vi vinnare av Heavenhacks HoN-turnering med 7500:- i förstapris!

Det är svårt att beskriva matcherna, men vi spelade ruggigt bra, hade sjukt kul och att lyckas slå alla och få med sig 7500:- som lag sen va bara toppen. Vi gick under lagnamnet "Awesome" för det är så nördigt korrekt:) och leverade AWESOMENESS i stora mängder. För den som vill specca matcherna så är mitt nick awesome`VaL och under min profil på HoN finns demos från turneringen att tanka.

Spelade för vårt lag var Jag, min lillebror Markus, Kroon, Söyland samt en kille vid namn Linus. Det roliga var att vi fick inte tag på en sista spelare innan lanet så vi åkte dit i hopp om att finna någon på plats. Väl på lanet frågade vi runt och fick tag på Linus. Han hade åkt dit med ett större gäng vänner som hade delat upp sig i två lag, men Linus hade blivit utan plats. Så vi frågade om han hade lust att spela med oss under turnerningen och jag kan säga att han var skapligt nöjd över att få vinna med oss framför hans kompisar:)

Ett kul skönt lan helt enkelt, visst det var en rad förseningar och turneringen avslutades rätt sent på kvällen. Men med en sådant turneringsvinst i bagaget så är det svårt att vara annat än nöjd med helgen:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!! Vad roligt. Hur många är ni som delar på pengarna? ;)

2010-04-12 @ 15:25:18
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Micke

Tackar tackar:D Man är 5 i ett lag så vi får 1500:- var, inte illa pinkat för att spela dataspel:D

2010-04-12 @ 18:18:32
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0